Jean-Baptiste Demarigny
Posle završene filozofije na Sorboni u Parizu, Jean-Baptiste studira glumu i režiju na Nacionalnoj Dramskoj akademiji u Montpellier-u.
Na njegov umetnički rad će posebno uticati profesori Bruce Myers (Peter Brook) i Christophe Rauck (Theatre du Soleil), a steći će jako obrazovanje u sferi fizičkog teatra, upoznajući metod Žak Lekoka, kroz maske i klovnovske veštine.
Godine 2006. Osniva Biladi Rolling Theatre sa kojim započinje nomadski projekat Teatar oko Mediterana. Odlazi u Maroko i tamo postavlja tri predstave, istražujući misične i orijentalne tradicije u scenskom izvođenju koje podrazumevaju drugačiji pristup prostoru, pokretu i telu.
Godine 2008. Osniva Kroz prozor fabriku sa Sanjom Maljković i počinje da radi u Srbiji sa ciljem da na ovim prostorima implementira manje razvijene pozorišne prakse. Iskustvo kao reditelj, glumac i pedagog, skupljeno u više zemalja, omogućilo mu je da se upozna sa različitim praksama u Evropi i šire. Njegov rad je bio izvođen u mnogim pozorištima i festivalima u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji, Maroku, Srbiji, Palestini.
Od 2009. radi na relaciji Francuska-Srbija a 2013. je osnovao teatar Le Studio.
Glavne produkcije:
Šteta što je kurva (Srbija 2016.)
Kabare Čikago (Srbija 2016.)
Tom Vejtsov Vojcek (Srbija 2015.)
Istrajnost (Srbija 2015.)
Pod Mlečnom Šumom (Srbija 2014.)
Raspareni Par – Nil Simon (Srbija 2014.)
Transsibirska proza – Blez Sandrars (Srbija 2013.)
Nemam da platim – Dario Fo (Srbija 2013.)
Chicago, a musical vaudeville – Kander, Ebb and Fosse (Srbija 2013.)
Jedan zarez nešto, (Srbija 2009.)
For bread alone (Al-khoubz Al-Ha) (Spain/Morocco 2008.)
Pending the snow falls (Morocco 2007.)