“Jedno od retkih mesta gde nije važna forma, vec suština. Gde se gaje neke lepe, tanane i retke vrednosti, kako kroz sam proces rada, tako i u odnosu među ljudima. Mesto koje onda iz ljudi izvlači kreativne dimenzije za koje nisu ni znali da postoje (kad kazem “ljudi”, mislim na sebe :). Ekipa je sjajna i mila, i zaista je ekipa. Meni lično je to mesto gde uživam i gde sam ono sto zaista jesam. I hvala vam, dragi ljudi, na tome.”
By Ana

“Ideš na posao, pa plaćas račune. Odgovoran si i odrastao. Pa odeš u Le Studio da se nađes sa sobom. Da se igraš, uživaš i pomeraš sebi granice.”
By Kristina

“Divno je, interaktivno i praktično, friendly atmosfera, odlično funkcionišu ljudi koji teško da bi se i sreli u nekim svakodnevnim situacijama.
Način na koji podstičete improvizaciju i način na koji radite u jednoj super opuštenoj, a iznad svega produktivnoj atmosferi (o da, sećam se da smo prilično šljakali :D) je za mene baš bio otkrovenje.
I jako je lepo kakav stav imate prema različitim ljudima, koliko ste otvoreni za razne ljude i iskustva i načine da se iznesu vaše ideje..”
By Marija

“Underground pozorište u kome se pomeraju granice odnosa glumaca sa publikom, gde cenzura na sceni ne postoji, a reditelj je i ujedno i šanker koji je nakon predstave voljan da diskutuje o svom (ne)radu. 🙂
Dobro koncipirani časovi na kojoma se iz nas izvlaci najbolje psihičko stanje, ali i najgore. Podsticuci kreativnost u mnogim sferama pozorišne umetnosti, Le Studio nam daje potpunu slobodu izražavanja. Mi ne glumimo, mi jesmo.”
By Magdalena

“Zanimljiv je i teoretski deo i vežbe i improvizacije i jedva čekam opet!”
By Relja

“Jako mi se sviđa pristup pozorištu i škola glume i režije koju pohađam.
Le Studio i njegovi kreatori Sanja Maljkovic i Žan Batist su pokazali da se može istraživati i osmišljavati novi pristup sceni.
Svidele su mi se planirane improvizacije koje smo radili, scenski pokret i shvatanje prostora.
Uzivao sam u radu sa članovima naše grupe i želja mi je da sami kreiramo predstavu i izvedemo je na sceni teatra najesen.”
By Srđan